Concluzii SuperBlog 2012

Iata ca am ajuns si la finalul competitiei. A fost o competitie grea, cu teme provocatoare, ce au necesitat documentare. Este prima competitie SuperBlog la care particip, prin urmare nu am termen de comparatie cu alte editii, insa pot spune ca in aceasta editie au predominat teme ce necesita cunostinte tehnice ( teme din IT sau industria Auto, dar si cateva teme creative, despre cadouri, parfumuri, carti sau bijuterii).

Au fost teme care mi-au captat atentia si despre care am scris cu multa placere, unele teme desi mi-au placut nu am avut starea necesara tratarii in profunzime a probei respective. Insa per ansamblu am scris cu placere. In afara de termenele destul de stranse, avand in vedere ca ma impart intre job, blog, naveta si alte aspect ale vietii, totul mi- a placut.

Imi este greu sa fac un top al sponsorului preferat. Am scris cu drag despre marca auto preferata, Toyota, despre trecutul si viitorul calculatoarelor, tehnologia la 80 de ani sau despre viitorul unitatilor de stocare, despre bjituerii si cadouri, despre lectura cheia spre cunoastere ca o pasionata de lectura ce sunt. Mi-a placut sa-mi aduc aminte de tara mea si gusturile si tradiitiile romanesti, de un stil de viata sanatos  si m-am distrat scriind despre proverbe romanesti. Am scos din cutia cu amintiri clipe romantice si cadouri facute cu drag persoanei speciale din viata mea.

Sponsorul preferat a fost Borealy, dar mi-au placut mult si Toyota, Oktal, Azerty, Real, Delaco si Nemira.

Multumesc tuturor sponsorilor pentru participare.

Lasă un răspuns

