Cum as promova SuperBlog in calitate de partener media

logoSuperBlog2012_mic1Daca as avea onoarea de a fi Partener media SuperBlog 2012, as utiliza toate canalele de promovare care imi sunt la indemana. Desi nu am experienta in social media si este prima editie la care particip, mi-ar place sa fiu partener media al acestei competitii si as depune tot efortul pentru promovarea lui.

SuperBlog 2012 este un concurs de blogging creativ de amploare si merita toata atentia, un concurs pentru toti cei din online talentati si pasionati de scris. SuperBlog este o competitie in care atat sponsorii, bloggeri si partenerii media au de castigat, in care formam o echipa, o comunitate. In aceasta competitie invatam unii de la altii, castigam experienta, este un instrument prin care ne promovam reciproc si in care putem forma chiar parteneriate pe termen lung.

Fie ca as fi presa scrisa sau online, producator de emisiuni radio sau TV sau agentie de publicitate as promova prin toate metodele pe care le-as avea la dispozitie. Evident, prefer sa promovez competitia din postura partener media online mai exact ceva de genul PRWave.

In primul rand mi-ar place sa promovez prin articole , bannere front page si link-uri pe site-ul (blog-roll dar si in cadrul articolelor) si blogul meu pe toata perioada concursului, precum si promovarea in cadrul retelei mele de parteneri de afaceri ( fie prin obtinerea de link-uri pe site-urile sau spatiu publicitar pe respectivele site-uri) sau retelele de socializare din care fac parte. Nu as uita ca la semnatura electronica sa adaug logo si link catre site-ul SuperBlog 2012, astfel incat prin mesaje directe sau newsletter-urile mele sa pot face cat mai cunoscuta competitia.

Mi-ar place sa promovez pe blog/site cele mai interesante articole din competitie precum si interviuri cu participantii la concurs despre experienta lor din concurs in cadrul unei sectiuni exclusive dedicate competitiei. Astfel, in fiecare saptamana as publica cate un interviu ( scris sau video) cu autorul celor mai apreciate si bine cotate sau citite articole din saptamana anterioara, in care autorii sa povesteasca despre experienta traita pe parcursul concursului, despre motivatia participarii precum si interviuri cu castigatorii editiilor anterioare, articole insotite de imagini sau clipuri video.

Nu as uita nici sponsorii, carora le-as oferi ocazia de a vorbi direct prin interviuri acordate despre experienta lor in cardul SuperBlog2012, precum si de rezultatele obtinute prin publicul online oferit de comunitatea de bloggeri participanti, impresii, provocari, lectii invatate si motivatia participarii din toate editiile de pana acum.

Toate acestea ar da viata competitiei si ar oferi ocazia unor interactiuni intre sponsori si bloggeri precum si prezentarea unor pareri impersonale.

Mi-ar place de asemenea sa-mi spun si eu direct parerea despre competitie prin articole in care sa prezint  statistici despre  evolutia concursului, avantajele pe care le vad eu prin participarea la concurs,  topuri si impresii personale despre articolele scrise ( as mentiona si promova cat mai multe articole) si despre sponsori ( o prezentare a fiecarui sponsor din concurs) cu link-uri catre articole si site-urile sponsorilor. As promova organizatorii competitiei, efortul depus de acestia, as vorbi direct despre aparitia si evolutia competitiei dar si despre rezultate si feedback.

Toate aceste medote ar ajuta la promovarea competitiei atat in in randul bloggerilor cat si cat si randul potentialilor sponsori sau parteneri media oferind cat mai multa vizibilitate.

La editia de anul acesta a SuperBlog 2012, partenerii media au fost: RadioLynx.ro, Trilulilu, Connect, PHOTO Magazine, PRwave, 121.ro, Robintel.ro, Obisnuit.eu, MoneyWatch.ro, ArenaIT.net, JurnalLifeStyle.ro carora le multumesc si eu pentru  participarea la promovarea concursului si sper sa ne revedem si la editiile viitoare.

orgMultumesc de asemenea organizaotrului, respectiv Agentia de marketing si comunicare online SwissPlan.biz S.R.L, pentru oportunitatea oferita de a participa la competitia SuperBlog 2012 cat si pentru organizarea concursului.

logouri_parteneri_media_SB2012

Am scris acest articol pentru SuperBlog 2012.

Comentariile sunt închise.