Din Cer va lispi in curand un inger, pentru ca este aici cu mine, pe pamant

Cadourile, gesturile si simbolurile tin loc de cuvinte atunci cand imi exprim sentimentele. Ma exprim prin muzica, prin poezie, prin ceea ce ofer, cuceresc prin ceea ce fac si ceea ce sunt.
Acum insa vreau sa recuceresc pe cineva care a plecat fara din viata mea lasand usa deschisa in urma lui. Si am nevoie de cuvinte , insa nu stiu de unde sa incep sau ce sa spun. O carte despre dragoste, o carte feminina, plina de dusiosie precum, “Dincolo de bine, dincoace de rau:despre iubire”din colectia Tango a editurii Nemira, de Alice Nastase si Aurora Liiceanu ma va ajuta sa ma exprim si sa fac primul pas spre ingerul ce si-a luat zborul inapoi catre cer. O carte pe care vreau sa i-o daruiesc si a carei lectura sa-i trezeasca amintirea clipelor fericite traite candva, din care ii dedic doua din citatele mele favorite :”Cu cat iti voi gresi, te voi iubi.” si „Intre mare si luna esti doar tu”. Este o carte depre iubire in care poate fiecare din noi se regaseste intr-un capitol sau altul, o carte care mie mi-a placut, care m-a facut sa constientizez multe aspecte ale vietii, mi-a dat incredere in mine si inspiratie pentru a scrie aceasta scrisoare.

Langa carte, am atasat si o scrisoare:
“Primeste aceasta carte pe care ti-o daruiesc cu drag, o carte despre iubire si relatii, despre dezamagiri, despartiri si impacari. Te rog sa o citesti, este o poveste de viata, scrisa cu umor, dar si cu melancolie si o carte cu o mare putere de convingere care te va cuceri de la primele pagini, iti va deschide inima pe care ai inchis-o in palatul de clestar si te va ajuta sa gasesti drumul inapoi catre mine.

Candva, demult, i-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi-a dat un buchet, i-am cerut un minut si mi-a dat o zi, i-am cerut un inger si mi te-a dat pe tine. Ai venit in viata mea si ai facut-o perfecta, inimile noastre s-au contopit si am devenit unul, m-ai invatat ce e iubirea, ai adus lumina si caldura in intunericul vietii mele, am descoperit lumea impreuna, dar nu m-ai invatat sa traiesc fara tine, sa fiu doar o jumatate. Apoi deodata,” o grindina de adio ne-a ciuruit inima si, din prostie sau din mandrie, n-am deschis umbrela la timp”.
Si pentru ca viata m-a invatat sa fiu mai inteleapta, sa am puterea de a ierta si de a o lua de la capat atunci cand cred in ceva, fac eu acest prim pas catre tine. Pentru tu esti inca Regele meu iar eu am ramas diamantul din coroana ta. De cand ai plecat, “in fiecare noapte te scot din inima mea si in fiecare dimineata te gasesc acolo la loc”.
Pentru mine ai fost si esti un colt din Rai, ingerul meu pe pamant trimis sa-mi aduca fericirea. Iti aduci aminte cand iti spuneam?:
“My King, When I look into your eyes I see Heaven, ( Regele meu, cand ma uit in ochii tai vad Raiul)
When I touch your lips I touch Heaven,( cand te sarut sarut Raiul)
When I am in your arms, I feel Heaven “ ( in bratele tale simt Raiul)”

As vrea ca Dumnezeu sa-mi mai trimita o data acel inger caruia sa-i fiu aripi atunci cand zboara, sa-i fiu soarele care-l incalzeste, steaua care-i lumineaza drumul in noapte, sa-i fiu adapost in vreme de furtuna, mierea care indulceste clipele amare si fantana din care se adapa cand il cuprinde setea. De-as avea o mie de pagini nu mi-ar fi de ajuns sa astern motivele pentru care imi iubesc ingerul de care imi este foarte dor.
Alaturi de scrisore si de carte, vei gasi un bilet de avion cu destinatia Romania…Doar un zbror de 3 ore de la Londra la Bucuresti ne despart. Nu stiu ce decizie vei lua, dar eu te voi astepta la aeroport…vei veni oare?”
I hope the Heaven will be missing soon an angel, cause he is here with me ( Sper ca din cer sa lipseasca un inger in curand, pentru ca este aici cu mine pe pamant).

Am scris acest articol pentru SuperBlog 2012

Lasă un comentariu