NH Hoteles – Wake Up To a Better World

Ador sa calatoresc si imi place ca atunci cand aleg o destinatie totul sa fie perfect, de la transport, hotel, itinerariu si sa ma simt bine.

Desi am de ales o destinatie pentru un sejur castigat la un concurs, doresc sa fie un sejur la fel de frumos ca toate vacantele petrecute pana acum indiferent unde. Romania este una din destinatiile mele favorite, la fel si Europa de Vest si Asia. De data aceasta am sa aleg Romania, mai exact Timisoara unul din orasele mele romanesti favorite, oras pe care doresc sa i-l prezint si prietenului meu, cetatean englez fiind si pentru a doua oara in Romania. Toate vacantele noastre in Europa au fost perfecte si nu doresc nici ca de data aceasta sa fie mai prejos. Asa ca am sa aleg ca si cazare lantul hotelier international NH Hoteles renumit deja prin comfort si calitatea serviciilor , in Romania fiind prezent prin hoteluri in Timisoara si Bucuresti.  Sunt convinsa ca acest hotel prin comfortul si calitatea serviciilor pe care le ofera vor completa ingredientele necesare unui sejur perfect iar locatia hotelului este ideala, fiind situat intr-o zona centrala, aproape de centrul istoric, dar si de central financiar .

Imi imaginez un zambet cald si primitor inca de la receptie si un check-in rapid, pentru ca vom ajunge tarziu si obositi dupa un drum lung de la Bucuresti la Timisoara.

Camerele spatioase, cu un design frumos si modern, dotarile complete ale camerelor  cu tehnologie de ultima generatie si toate facilitatile necesare, de la minibar, aer conditionat si acces gratuit la internet prin wireless, ma vor face sa nu-mi lipseasca nimic din comfortul de acasa.

Mai mult, ma astept la un hotel de tip eco cu initiative ecologice vizibile in intreg hotelul, asa cum sloganul Wake up to a better world sugereaza. Astfel, de la prosoape cu eticheta Ecolabel si OEKO Tex care contin componente ecodegradabile, la dusuri prevazute cu un sistem de mix apa aer ce permit econimisirea apei, la becuri si televizoare ce permit economisirea consumului de energie intr-o imbinatie perfecta atat pentru comfortul clientilor cat si pentru protejarea mediului inconjurator. Nu numai atat, ma astept la utilizarea in camerele de baie a renumitului brand de cosmetice Aqua de la Tierra cu ambalaje eco degradabile ( din polyolefin ceea ce permite degradarea in mai putin de 7 ani fara a emite substante toxice in aer) care sa mi incante simturile cu arome naturale si esente de citrice dupa fiecare dus. Initiative aparent simple de administrare eficienta a resurselor naturale, dar care facute in fiecare zi pot salva planeta.

Dar asta nu e tot, imi imaginez angajati profesionisti cu o servire prompta si amabili si cu atitudine pozitiva, aceea de “sigur ca se poate”, atunci cand solicit asistenta sau informatii legate de serviciile si utilitatile hotelului.

O alta surpriza placuta la care ma astept este un mic dejun care sa ma surprinda prin diversitate si calitate, oferind o mare varietate de sucuri naturale si mancaruri sanatoase, de la ceaiuri cu arome si vitamine, la lapte din soia si orez si iaurt organic. Un mic dejun sanatos pe care sa il savurez cu drag.

Imi imaginez seri de neuitat alaturi de iubitul meu petrecute in restaurantul hotelului amenajat cu gust si cu o ambianta placuta, unde sunt intampinata cu un bun venit cu zambetul pe buze, cu bucate bune si servire regeasca in compania unei muzici de calitate si a unui vin bun de la Cramele Recas. Iar dupa cina mi-as dori sa ma pot relaxa intr-un lounge confortabil unde sa ma simt bine ascultand muzica de jazz la un pahar de Gin.

Toate acestea ma vor face in fiecare dimineata sa simt ca ma trezesc intr-o lume mai buna, o lume eco si prietenoasa in care HN Hoteles demonstreaza respect fata de clienti si mediu prin crearea unui mediu eco-friendly.

Am scris acest articol pentru SuperBlog 2012

Lasă un răspuns

