Bucuria de a darui

Imi place sa ofer cadouri celor dragi. Traiesc un sentiment de bucurie de fiecare data cand ofer si cea mai buna forma a mea de a fi este de a darui. Prin daruri imi exprim sentimentele si emotiile si bucuria mea este mare cand bucuria celui care primeste este mare.

Astazi va voi vorbi despre cadoul pe care l-am ales cu cea mai mare emotie pentru cea mai draga fiinta, cadou pe care l-am dus cu mine pana la capatul lumii cu ocazia primei noastre revederi dupa aproape sase luni.

Eram in ajunul plecarii in marea si prima calatorie spre China, tara in care el plecase fiind trimis pentru un an si jumatate de compania in care lucra. De cateva saptamani ma tot chinuiam sa aleg cadoul perfect care sa il emotioneze, sa-i aduca aminte de noi si de anii petrecuti in Romania. Dar ce cadou putea transmite toate acestea? Iata insa ca Borealy mi-a dat ocazia sa aleg exact ceea ce doream. Cautam cadoul perfect care sa aminteasca de clipele unice traite impreuna, de tara mea si lucrurile care ii fac lui o mare placere.

Desi atipic pentru un englez, el este si va ramane un mare iubitor si colectionar de vinuri de calitate, in care vinurile romanesti ocupa primul loc.  A  gustat din cele mai rafinate vinuri, insa niciunul nu l-a cucerit ca vinul rosu de Feteasca Neagra, vin pe care l-a savurat prima data la o petrecere la crama Urlati, petrecere cu ocazia careia ne-am si cunoscut. De atunci, acest vin a devenit vinul pe care il savuram in momentele deosebite, devenind simbolul celor mai frumoase clipe traite impreuna. Era vinul pe care il savuram doar cand eram impreuna.

Stiam ca ii este dor de acest vin si ca si-ar dori sa ii mai simta gustul. Nici nu-si inchipuia ca aveam sa iau cu mine asa ceva tocmai pana in China datorita dificultatilor de transport, insa dorinta de a-i face o surpriza placuta a fost mare pentru mine.

Si iata ca am ales pentru el, un amestec de amintiri cu gust dulce si pasiune, de civilizatie antica Romana si de tara mea, combinatia perfecta oferita de Borealy prin Set cadou vinuri din Romania, un set original, de lux, prin continut si calitate, cu combinatia perfecta pentru ceea ce cautam eu, ce cuprinde vinul lui preferat, Paganus Feteasca Neagra, vin realizat exclusiv din Feteasca Neagra, in care Paganus  scoate bine in evidenta virtutile soiului, un vin delicat, echilibrat, mediu ca intensitate si delicios. Setul contine si o carte cu hartie manuala unica in Romania si realizata dupa metode folosite cu succes inca din Evul Mediu intitulata “Vinuri din Romania” de Radu Anton Roman, o carte despre principalele vinuri si podgorii romanesti pe care orice colectionar si iubitor de vinuri romanesti si-o doreste. Si pentru ca acest cadou traditional sa fie complet, setul contine si o harta sul a Imperiului Roman din anul 84 d.Hr din hartie cerata realizata manual cu multa maestrie, ce rezista timpului cu o caligrafie impecabila si iz de civilizatie antica a Imperiului Roman, Imperiu ce  a avut o contributie majora la dezvoltarea viticulturii , romanii fiind mari consumatori si iubitori de vin.

Setul a fost impecabil ambalat cu grija si profesionalism de catre reprezentantii Borealy, intr-o cutie de lux din piele neagra, astfel incat sa ofere si siguranta in timpul transportului pentru sticla de vin in special.

Am ajuns la destinatie, dupa 30 ore de zbor, obosita dar nerabdatoare . Ajunsa in casa unde locuia, dupa emotia revederii, dupa ritualul despachetarii bagajelor a urmat momentul mult asteptat, in care sa pot oferi un dar de suflet pentru suflet, caci dragostea cu care am daruit acel cadou a fost la fel de mare ca semnificatia lui. Si intr-adevar surpriza a fost deosebita, bucuria mea a fost mare cand am vazut acea stralucire in ochii lui pe care o stiam, sitam ca prin acel cadou reusisem  sa-i trezesc emotia amintirii clipelor deosebite traite in Romania in compania unui vin regal precum Feteasca Neagra. La cina din seara aceea, am savurat din nou, impreuna, minunatul vin. Iar cartea Vinuri din Romania,  i-a oferit motivatia de a-si imbunatati cunostintele de limba romana reusind astfel in scurt timp sa o citeacsa in intregime in limba romana.

Multumesc Borealy pentru ideile de cadouri desoebite pe care le ofera.

Am scirs acest articol pentru SuperBlog 2012

Lasă un răspuns

