Plug-n-View zi si noapte

Camerele de supraveghere sunt din ce in ce mai populare si mai folosite atat in locuintele noastre cat si in birouri pentru securitatea acestora . Pot fi acum accesibile pentru cat mai multi dintre noi, nefiind scumpe si nici greu de instalat si folosit.

 Noua tehnologie de tip Plug -n-View  a permis crearea unor camere de supraveghere ce permit monitorizarea de la distanta prin wireless direct de pe telefon (Iphone si Android) cat si de pe tableta sau PC in orice moment. Poti monitoriza live ce se intampla in locuinta ta cu pana la 16 camere simultan si poti inregistra un eveniment care s-a produs cu o calitate ridicata a  inregsitrarilor si cu posibilitatea de a capta imagini si in intuneric. Detecteaza astfel orice miscare in zone multiple si ofera posibilitatea de a trimite imagini si inregistrari de tip snapshot prin e-mail sau FTP.

Un astfel de dispozitiv de tip Plug and View de la Edimax si anume camera IC-7110 l-am instalat si la mine acasa pentru a monitoriza orice vizitator nepoftit, in special atunci cand sunt in vacanta sau in deplasare.

Intamplarea nostima despre care va voi povesti astazi nu este despre hoti cu 2 picioare, ci despre un hot patrupet. Anul trecut in ziua Ajunului de Craciun, zi de lucru intensa inainte de vacanta, in timp ce eram la bioru am suprins live de pe  camera de supraveghere prezenta unei creaturi straine, de culoare neagra in bucatarie, mai exact la frigider. Ma gandeam ca un hot flamand, stiind ca orice gospodina are frigiderul plin inainte de Craciun s-a hotarat sa faca o vizita pe la bucatele mele. Am inghetat de teama, gandindu-ma ca ar putea fura si alte bunuri sau chiar sa vandalizeze casa.

Nu m-am panicat si uitandu-mai mai atent dintr-un unghi mai vizibil, am descoperit cu uimire ca era cainele vecinului meu, care daduse iama in carnatii afumati  la care muncisem aproape o zi si la prajitura cu ciocolata si frisca. Raspandise carnatii si frisca pe toata podea si se infrupta din ele.

Am venit imediat acasa. Cand am intrat, Lucky, satul si fericit statea intins pe covorul din sufragerie si nu vroia sa mai plece.

Am aflat apoi ca vecinii plecati in vacanta il lasasera singur si fara hrana suficienta, iar el lihnit de foame please prin case vecini dupa hrana. Intrase pe usa din spate pe care uitasem sa o incui.

Am scris acest articol pentru Superblog 2012

Lasă un răspuns

