Credibilitatea in afaceri

Promisiuni respectate. Din 1999, un slogan devenit realitate pentru Oktal.ro

In lumea afacerilor credibilitatea in fata clientilor este un factor important  pentru pastrarea si cresterea numarului de clienti cat si pentru volumul de vanzari. Datorita nerespectarii promisiunilor facute catre clienti, tot mai multe firme isi pierd credibilitatea si prin urmare si clientii. Crearea unui brand credibil si de succes  nu este un lucru usor si se obtine in timp.

Iata insa, ca un astfel de brand care activeaza in mediul online si care de mai bine de 12 ani isi tine promisiunile facute catre clientii sai este si Oktal.ro, magazin online de IT&C, al carui slogan este chiar “Promisiuni respectate. Din 1999”. Inca de la infiintare, Oktal.ro, magazin online,  a livrat catre clienti ceea ce a promis: produse de calitate, raport  optim calitate pret, promptitudine in livrarea produselor. Acest lucru il confirma volumul vanzarilor, cresterea constanta a numarului de clienti precum si feedback-ul pozitiv primit de la acestia.

Pentru mine este important ca o firma, fie din mediul online sau nu, fie ca ofera produse sau servicii sa-si respecte promisiunie facute catre clienti, in special cand vorbim despre garantie si postgarantie produse precum si despre calitatea produselor.

Imi doresc ca tot mai multe firme sa promita doar ceea ce poate livra catre clienti, in felul acesta, firmele au mai mult de castigat prin credibilitate decat prin minciuna. Aceasta este parerea mea.

Acest articol a fost scris pentru Superblog 2012

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s