Ce tinuta vestimentara se potriveste la birou

Intotdeauna am avut o problema in a gasi tinuta ideala la birou.Si presupun ca multe femei, in special cele tinere  au aceeasi problema, mai ales daca ne place sa fim atragatoare chiar si la birou. Mie imi place sa port tinute mai sexy sau chiar mai extravagante, imi place sa port numai pantaloni si ador imbracamintea din piele. Matasea naturala si bumbacul sunt materialele pe care le port frecvent, iar blugii de culoare albastra, neagra sau indigo sunt nelipsiti din vestimentatia mea in toate anotimpurile. Consider ca vestimentatia la birou trebuie sa fie lejera, usoara, sa nu te incomodeze, mai ales pe mine care sunt o persoana activa.

Insa, munca de birou pe care o desfasor impune o tinuta business si nu una cum mi as dori eu. Aloc mult timp cautand vestimentatia potrivita care sa fie si adecvata pentru birou, dar si pe gustul meu.

A venit toamna si a inceput din nou calvarul alergaturilor prin magazine dupa haine noi. Iata insa ca studiind catalogul de imbracaminte al supermarketului Real cu vestimentatie din marca proprie Designers, am gasit cateva produse dragute, pe gustul meu si de calitate.

Am ales in mod special pentru mine o tinuta comoda ce poate fi purtata atat la birou cat si cu alte ocazii ( la o intalnire cu prietenii, la cumparaturi sau la cinema) si anume : camasa alba din bumbac 97% in combinate cu 3% elastan, asortata cu o pereche de blugi de culoare albastra si o jacheta din piele ecologica de culoare maro. Este o tinuta lejera, clasica si tinereasca si care se potriveste stilului meu si pe care o recomand ca fiind o tinuta potrivita pentru birou.

Puteti sa alegeti si voi alte tinute vestimentare de calitate si pentru toate varstele, in catalogul supermarketului Real.

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2012

Lasă un răspuns

