O persoana speciala din viata mea

Cu mai bine de 10 ani in urma am cunoscut o persoana remarcabila, care a dat un nou sens vietii mele. Inca de la inceput m-a cucerit prin inteligenta, rafinament, altruism si rabdare. O persoana carismatica, cu viziune si spirit practic si plina de energie. Mi a indrumat pasii din punct de vedere profesional, mi a fost coleg, prieten si mentor.

Nu intamplator, acea persoana era o mare admiratoare a marcii Toyota si tot acea persoana ( director de productie fiind) m-a introdus in tainele sistemului de productie Toyota Production System. Am invatat astfel despre sistemul de calitate Toyota, despre standardizare in procesul de productie, Just in Time, Continuous Improvement si Lean Manufacturing toate aceste instrumente fiind create de Toyota avand in vedere cerintele clientilor). De atunci am admirat mereu marca Toyota, o marca ce ofera garantia calitatii, garantia unor autoturisme sigure si fiabile.

Acum cand am vazut ultimul model de Toyota Avensis,  am remarcat eleganta, comfortul, tinuta sobra si armonioasa precum si forta acestui automobil practic  si mi-am adus aminte de bunul meu prieten si cat de bine i se potiveste unei persoane energice, puternice cu simt practic ca el un Toyota Avensis sedan, de culoare albastru otel metalizat, culoarea lui preferata. Si daca ne gandim ca este familist si a trecut de varsta primei tinereti, ca ii plac spatiile bine organizate ergonomic asa cum Toyota Avensis ofera, drumurile lungi si aderenta exemplara pe care le va gasi in noul Toyota Avensis, atunci Toyota este automobilul perfect pentru el.

Acest articol a fost scris ca parte din concursul de blogging Super Blog 2012.

Lasă un răspuns

