Prahova Bloggers Cars Challenge

Prahova Bloggers Cars Challenge, un raliu de tip Slot Cars, la care am avut placerea sa concurez alaturi de tineri competitivi si plini de entuziasm. Evenimentul a avut loc la Centrul de dezvoltare personala si profesionala din Ploiesti, in data de 07 Iulie 2012.

La eveniment au participat cei mei renumiti bloggeri din judetul Prahova, cu aceasta ocazie am avut deosebita placere sa-i cunosc si sa concurez alaturi de ei. Competitia a fost stransa, iar la start ne-am prezentat 16 concurenti. Dupa o prima cursa plina de emotii ( spre surprinderea mea, avand in vedere faptul ca a fot pentru prima data cand participam la un astfel de raliu) m-am calificat, terminand competitia pe locul 4. Rezultatele le puteti vedea aici

Multumesc sponsorilor evenimentului : Cosmote, Auto.ro, Sportlocal.ro,  pentru premiile oferite si multumesc Haotik.ro pentru organizarea unui astfel de eveniment.

8 responses to “Prahova Bloggers Cars Challenge

  1. Slotcarromania.blogspot.com

  2. Pingback: Prahova Blogging Cars Challenge prin ochii organizatorului | Haotik.ro

  3. Pingback: Retrospectiva saptamanii in blogosfera prahoveana [27] | Haotik.ro

  4. Nu te-am omis in articol😀 Te mentionasem la partea cu finala mica!😀

  5. Pingback: Am ieşit printre ultimii, dar m-am distrat la #phbcc | Blog personal Bogdan Simion » bogdanelu.eu

  6. Pingback: Muncim, dar ne şi distrăm | Iubesc Viaţa

  7. Pingback: Am fost la PHBCC - eduardbîndilă.info -

Lasă un răspuns

