Aveti puterea de a va schimba?

De cele mai multe ori fiecare dintre noi traieste cu speranta de a fi…

Tindem spre afirmare, spre o situatie materiala mai buna si chiar sprea o lume in care zambetul sa inlocuiasca incruntarea privirilor intalnite la tot pasul. In toate trebuie sa avem o initiativa, fara o implicare din partea noastra, succesul ramane departe. Uneori suntem prea grabiti, stresati ca sa schimbam ceva in viata noastra sau ne e teama ca nu vom reusi in ceea ce ne-am propus. Pentru a reusi, trebui sa avem puterea sa fim altfel decat suntem si sa avem curaj.

Atunci cand doriti sa va schimbati sau sa schimbati ceva in viata voastra:

– Cel mai important pas este sa acceptati si admiteti ca trebuie sa va schimbati
– Nu ezitati sa va ganditi la lucrurile din viata dvs. care doriti sa fie mai bune, trebuie sa stiti exact ce vreti sa schimbati, altfel nu veti reusi
– Nu va stabiliti limite, nu va ganditi ca altii nu vor fi de acord sau ca schimbarea este imposibila, atitudinea conteaza in a reusi sa va schimbati
– Scrieti pasii pe care ii aveti de urmat pentru a face schimbarea
– Incepeti cu primul pas, nu va ganditi prea mult, pur si simplu faceti pasul
– Nu renuntati in clipa in care vi se pare greu, nu ezitati
– Nu -i lasati pe altii sa va spuna cum sa va traiti viata, este viata dvs.

Va propun in continuare un chestionar prin care sa va autoevaluati puterea de a va schimba.
1. Am obiceiul sa mi verific ceasul de la mana de mai multe ori pe zi
2. Mananc de multe ori pe zi si tot imi este foame
3. Ma intreb daca pot sa fiu un om de succes
4. Mi se intampla uneroi sa simt cum imi fuge pamantul de sub picioare cand trebuie sa iau o decizie
5. In ultima vreme adorm destul de greu
6. Cred ca nu mi se potriveste munca pe care o desfasor
7. Mi se pare ca sunt exagerat cu privire la ordine si curatenie
8. Perfectiunea unui lucru este tot ceea ce imi propun
9. Am sentimentul ca nu am sa reusesc sa termin lucruile la timp
10. Din dorinta de a face lucrurile tot mai bine, am tendinta de a despica lucrurile in patru
11. Cred ca puteam sa fiu mai departe daca aveam mai mult noroc in viata
12. Sunt momente in care viitorul mi se pare putin nesigur
13. Daca dau gres in realizarea unui lucru nu pot sa trec usor mai departe
14. Acord multa atentie la ceea ce se spune despre mine
15. In relatiile cu cei apropiati aleg si locul doi, numai ca acestia sa fie realmente fericiti

Raspundeti la intrebari cu Da sau NU. Acordati cate 2 puncte pentru fiecare raspuns marcat cu DA.

Interpretarea rezultatelor

 Daca scorul dvs. este intre 0-6 puncte : sunteti o persoana increzatoare, deschisa spre nou, provocat de cunoastere. Optimist, tindeti sa vedeti partea plina a paharului. Aveti puterea de a va schimba si unteti pregatit pentru schimbare.

Daca scorul dvs. se incadreaza intre 7-24 puncte : sunteti o persoana care nu si-a pierdut inca curajul de a lupta in viata. Usor abatut si pesimist, grijile tind sa va copleseasca. Nesiguranta va impiedica sa va schimbati, sa inaintati spre succes.

Daca sorul dvs. este cuprins intre 25-30 puncte : felul dvs. de a fi este mult prea incercat de greutatile vietii. Sunteti rezervat si lipsit de incredere, va lasati influentat de altii.

Lasă un răspuns

