Greater Region Business Days 2012

Prima editie a  targului de afaceri “Greater Region Business Days 2012” va fi organizata de catre Camera de Comert a Marelui Ducat de Luxembourg in data de 13 si 14 Iunie 2012. Scopul acestui targ de afaceri este de a facilita incheierea de parteneriate de afaceri si schimb de experienta la nivel interregional si international.

Toate intreprinderile mici si mijlocii precum si start up-urile interesate sa dezvolte relatii de afaceri in zona numita Marea Regiune sunt invitate sa ia parte la acest targ in cadrul caruia va avea loc si binecunoscutul eveniment de networking si matchmaking B2Fair. 

B2Fair este un eveniment de tip business matchmaking care face parte din manifestarile la nivel European B2Fair-International Business Cooperation si Enteprise Europe Network (EEN). Cu aceasta ocazie veti putea schimba informatii si contacte cu firme din Regiune.

Marea Regiune cuprinde regiuni din 4 state: regiunile Renania-Palatinat si Sarreland din Germania, regiunea Walona din Belgia, regiunea Lorena din Franta si Marele Ducat al Luxembourgului.  Marea Regiune este unui mediu economic bogat cu relatii de afaceri dezvoltate in special in domeniul serviciilor, ICT, inovatiei si cercetarii sub forma de clustere industriale, pe langa binecunoscuta industrie a mineritului si otelariei. Aceasta regiune este interesata sa-si extinda reltiile de afaceri si in tarile vecine si in alte tari din Europa.

Targul de afaceri “Greater Region Business Days 2012” are ca sectoare predominante:

  • Ecologie:
    • mediu si energie
    • constructii si dezvoltare durabila
  • Industria auto
  • Masini industriale, metalurigie si robotica
  • Aeronautica
  • ICT, e-comert si web-marketing
  • Transport si logisitca
  • Servicii pentru firme

Din momentul inscrierii si pana la evenimentul propriu zis, firma dumneavoastra alege (prin intermediul unei platforme web unde este disponibila lista cu toti participantii) partenerii economici pe care vrea sa ii intalneasca. Astfel,  participantul isi planifica singur, anticipat, cu cine vrea sa se intalneasca si ce vrea sa discute, ceea ce maximizeaza potentialul concretizarii parteneriatelor directe. Prin intermediul acestei platforme se elimina riscul din partea firmelor de a participa la un targ economic fara a avea parte de contacte concrete in interesul direct al firmei.

Conditiile de participare, programul si procedura de inscriere le gasiti aici

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s